Jeżeli chcą Państwo, aby Wasza firma została Partnerem konferencji Eko Wzywania, należy skontaktować się z nami i wybrać jeden z kilku wariantów współpracy.

  • Monika Falkiewicz
  • Dyrektor ds. Projektów i Marketingu Hornet Sp. z o. o.
  • nr tel.: 601 088 976
  • monika@ekopraktyczni.pl

Pakiety współpracy

PAKIET ZŁOTY

  • Tytuł Głównego Partnera Konferencji wraz z promocją partnerstwa na stronie internetowej Ekopraktyczni.pl oraz Konferencja Eko wyzwania
  • Zamieszczenie logotypu Partnera na materiałach konferencyjnych: zaproszenia, program, zapowiedzi wydarzenia oraz w relacjach po konferencyjnych w mediach współpracujących i wspierających.
  • Uwzględnienie wystąpienia tematycznego Partnera w programie konferencji (temat prezentacji oraz wskazanie prelegenta).
  • Wystąpienie tematyczne do 10 min. podczas konferencji z prezentacją zgodnie z tematem konferencji i ustaleniami z organizatorem w ramach stadium przypadku i proponowanych rozwiązań .
  • Udział w panelu dyskusyjnym przedstawiciela jako eksperta z branży – w ramach modułu dot. branży partnera.
  • Wypowiedź Partnera wpleciona w relacje filmowe po konferencyjne wraz ze stopką przedstawiającą przedstawiciela firmy partnerskiej (100-tka).

Wystawienie:

  • ścianek,
  • roll-upów,
  • stoisk,
  • Wyemitowanie filmu reklamowo- informacyjnego Partnera w trakcie przerwy na ekranie głównym.
  • Emisja na ekranie pobocznym (w pętli) przez cały czas trwania konferencji materiału filmowego, slajdowego będącego reklamą partnera i jego działalności.
  • Kolportaż materiałów promocyjnych, katalogów przez przedstawicieli Partnera lub przez obsługę organizatora przy recepcji (do ustalenia indywidualnego).
  • Baner reklamowy na stronie na Ekopraktyczni.pl z linkiem aktywnym do strony Partnera;
  • Kampania medialna na łamach www.ekopraktyczni.pl: artykuły promocyjne.
  • Kampania na fanepage’u Ekopraktyczni: 5 postów reklamowych z przekierowaniem do Partnera (materiał przesłany przez Partnera)
  • Możliwość pozyskiwania kontaktów od partnerów, słuchaczy, uczestników konferencji podczas przerwy lunchowej w formie networkingu i czasu przeznaczonego na rozmowy kuluarowe po zakończeniu konferencji.
  • Wsparcie Partnera przez Organizatora w nawiązaniu bezpośredniego kontaktu z potencjalnym partnerem/klientem
  • Relacje zdjęciowe i filmowe dla partnera do wykorzystania we własnych kampaniach marketingowych.
  • Zamieszczenie na Ekopraktyczni.pl (strona i FB, Instagram, YouTube) materiałów filmowych z konferencji oraz artykułu relacjonującego z logotypami partnerów.
  • Materiał filmowy (promocyjny) partnera za jego zgodą będzie udostępniony na kanale YouTube (Hornet) i wykorzystany do promocji partnera w ramach osobnych postów reklamowych.

PAKIET SREBRNY

  • Tytuł Partnera Merytorycznego Konferencji wraz z promocją partnerstwa na stronie internetowej Ekopraktyczni.pl oraz Konferencja Eko wyzwania.
  • Zamieszczenie mniejszego logotypu Partnera na materiałach konferencyjnych: zaproszenia, program, zapowiedzi wydarzenia oraz w relacjach po konferencyjnych w mediach współpracujących i wspierających.
  • Udział w panelu dyskusyjnym przedstawiciela jako eksperta z branży – w ramach modułu dot. branży partnera.
  • Wypowiedź Partnera wpleciona w relacje filmowe po konferencyjne wraz ze stopką przedstawiającą przedstawiciela firmy partnerskiej (100-tka).

Wystawienie:

  • ścianek,
  • roll-upów,
  • stoisk,
  • Kolportaż materiałów promocyjnych, katalogów przez przedstawicieli Partnera lub przez obsługę organizatora przy recepcji (do ustalenia indywidualnego).
  • Wyemitowanie filmu reklamowo- informacyjnego Partnera w trakcie przerwy na ekranie głównym.
  • Emisja na ekranie pobocznym (w pętli) przez cały czas trwania konferencji materiału filmowego, slajdowego będącego reklamą partnera i jego działalności.
  • Kampania na fanepage’u Ekopraktyczni: 3 posty reklamowe z przekierowaniem do Partnera (materiał przesłany przez Partnera).
  • Możliwość pozyskiwania kontaktów od partnerów, słuchaczy, uczestników konferencji podczas przerwy lunchowej w formie networkingu i czasu przeznaczonego na rozmowy kuluarowe po zakończeniu konferencji.
  • Relacje zdjęciowe i filmowe dla partnera do wykorzystania we własnych kampaniach marketingowych.
  • Zamieszczenie na Ekopraktyczni.pl (strona i FB, Instagram, YouTube) materiałów filmowych z konferencji oraz artykułu relacjonującego z logotypami partnerów.
  • Materiał filmowy (promocyjny) partnera za jego zgodą będzie udostępniony na kanale YouTube (Hornet4) i wykorzystany do promocji partnera w ramach osobnych postów reklamowych.

PAKIET BRĄZOWY

  • Tytuł Partnera Wspierającego Konferencji wraz z promocją partnerstwa na stronie internetowej Ekopraktyczni.pl oraz Konferencja Eko wyzwania (małe logo).
  • Zamieszczenie małego logotypu Partnera na materiałach konferencyjnych: zaproszenia, program, zapowiedzi wydarzenia oraz w relacjach po konferencyjnych na stronie internetowej Ekopraktyczni.pl i fanepage’ach.

Wystawienie:

  • ścianek,
  • roll-upów,
  • stoisk,
  • Kolportaż materiałów promocyjnych, katalogów przez przedstawicieli Partnera lub przez obsługę organizatora przy recepcji (do ustalenia indywidualnego).
  • Możliwość pozyskiwania kontaktów od partnerów, słuchaczy, uczestników konferencji podczas przerwy lunchowej w formie networkingu i czasu przeznaczonego na rozmowy kuluarowe po zakończeniu konferencji.
  • Relacje zdjęciowe i filmowe dla partnera do wykorzystania we własnych kampaniach marketingowych.
  • Emisja na ekranie pobocznym (w pętli) przez cały czas trwania konferencji materiału filmowego, slajdowego będącego reklamą partnera i jego działalności.
  • Zamieszczenie na Ekopraktyczni.pl (strona i FB, Instagram, YouTube) materiałów filmowych z konferencji oraz artykułu relacjonującego z logotypami partnerów.

Zapraszamy do współpracy